Merhabalar,
Şuanda yurtdışında çalışıyorum, Türkiye'de gözüken herhangi bir gelirim yok.
Hem sanal pos hemde normal konularda yardımcı olması adına Şahıs şirketi kurmayı düşünüyorum. Fakat şuan için planlama yaptığımda 2-3aylık başarılı olcağını düşünmüyorum. Normal sadece al-sattan gelen gelir-gider olacak yani.
Bu ay sonu türkiyede olacağım fakat bir sonraki gelişim en erken 6ay sonra olacak bu şimdiden kurmalı mıyım şirketi?