Merhaba, aslında bu korku bende yeni oluşmaya başladı. Antalya’ da yaşadığımdan etrafta çok fazla turist var. Hani onlara bir şey olmuyorsa bana da olmaz gibi düşünerek şu zamana kadar bilgisayarımı dışarı çıkarmaya çok çekinmezdim. Fakat son zamanlarda çok fazla gasp, hırsızlık konusu / haberi görmeye başladım.

Bilgisayarımı üniversiteye, kafelere ve kütüphanelere götürüp oralarda da çalışmak istiyorum. Ama sırf bu sebepten evden dışarı çıkarasım gelmiyor.

Sizin düşünceleriniz, önerileriniz nelerdir?

(M2 MacBook Pro kullanıcısıyım, cihazımın güncel değeri yaklaşık 50.000₺)