digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hukukçu arkadaşım elinde biz sözleşme yok kiraya daira yazılı olarak belirtmişsin resmi bi beyanı yok adamın haklı çıkarsın diye belirtti
Sözleşmenin kurulması için "kural" olarak yazılı olmasına gerek yoktur. Yazılı olarak yapılması ispat kolaylığı sağlar. Yani siz birisiyle konuşarak anlaştığınızda dahi sözleşme kurulmuş olur ama ispat edilmesi daha zor olur. Sizin olayınızda parayı yollarken zaten açıklama kısmına daire kaporası şeklinde yazmışsınız e ortada ev de yok bu paranın tamamen iade edilmesini istemeniz sizin en doğal hakkınız. Suç duyurusunda bulunurken karşı tarafın emlakçıyım dediğini söylersiniz kaporayı o yüzden yolladığınızı ama tamamını iade etmediğini söylersiniz. Yani bence hem kayıt dışı emlakçılık yaptığı için hem de paranızı iade etmediği için şikayetçi olmalısınız.