Bence bu eksikliği bir MOTİV dönüştürerekten daha fazla okuma ederek münazara istişare ederek giderebilirsiniz, Eksiklik hissin bastırdığınız sürece başka başka şeylerle nihayetin hep bu eksikliği duyacaksınız.

Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konularınıza denk geliyorum fakat..
Özür dilerim sizi anlayamadığım için ve kendimde bi eksiklik hissi duymalımıyım sizce?
@Paleo; o öyle olmuyor.

Paleo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmukabele-nöro davranışsal

O bak burada yapıldı yapma lütfen benim tarafımdan tabi


xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neo-klasik ekonomi düşüncesinden epistemolojik bir kopuşu temsil eden heterodoks yaklaşım günümüzde giderek ön plana çıkan davranışsal ekonomi ve nöro ekonomiyle daha fazla önem kazanmaktadır

Ateş ediyorsun.
xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle