Bence bu eksikliği bir MOTİV dönüştürerekten daha fazla okuma ederek münazara istişare ederek giderebilirsiniz, Eksiklik hissin bastırdığınız sürece başka başka şeylerle nihayetin hep bu eksikliği duyacaksınız.
Konularınıza denk geliyorum fakat..
Özür dilerim sizi anlayamadığım için ve kendimde bi eksiklik hissi duymalımıyım sizce?
@Paleo; o öyle olmuyor.
Bilmukabele-nöro davranışsal
O bak burada yapıldı yapma lütfen benim tarafımdan tabi
Neo-klasik ekonomi düşüncesinden epistemolojik bir kopuşu temsil eden heterodoks yaklaşım günümüzde giderek ön plana çıkan davranışsal ekonomi ve nöro ekonomiyle daha fazla önem kazanmaktadır
Ateş ediyorsun.