Petra'nın sahipleri Nebatiler değil de şu ekonomi bakanımız var ya Nebati ne diyordu hani?

Neo klasik ekonomi düşüncesinden, epistemolojik bir kopuşu temsil eden, heteredoks yaklaşım, günümüzde giderek ön plana çıkan; davranışsal ekonomi ve nöro ekonomiyle daha fazla önem kazanmaktadır.

bana Nebati gibi gelene ben harbiden anlından öperim.

Gerisin gözümde kara cahilin farkı yoktur.

Teşekkürler.

videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum uzun laflarla gereksiz kelimelerle lafı uzatmak yerine biraz etkili iletişim tekniklerine odaklan.
çünkü ben sana kötü bir şey demedim
alınganlık yapmışsın : )

konu ilgimi çekti ama bir mesaj çıkaramadım
konunun etrafında dolandık durduk
kim ne anlam çıkardı merak ettim dedim.

aslında bir bakıma konuna ve sana değer kazandırdım senin de istediğin gibi.

halbuki sen ters düşündün. Umarım bu kez doğru anlaşılırım.

selametle : )