ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba yeni işe giriyorum satış danışmanı olarak ama ne bir hayalim ne bir hedefim var
kız arkadaşım var tyt sınavından yeni çıktım
motor almak istesem ailem izin vermiyor.
elektrikli scooterim var ulaşımımı genelde onla yapıyorum. bilgisayar desen en iyisi evde duruyor boş boş telefon almak istesem saçma bir hayal
yurt dışına çıkmak istesem annem kanser hastası bırakamam sanırım ailemle yaşadığım içinde param bende kalıcak ama harcayacak veya alacak birşeyim yok..
Değerli kardeşim,
Tüm saydıklarını bir kenara bırak ve sevgili Annen ile ilgilen. İşe gireceksen Annen mutlu olacaksa gir çalış ama Annenin yanında ol. Ben 12 Mayıs'ta Teyzemi kaybettim kanserden. Anne yarısı, 3 ay günün her saatini onunla hastanede geçirdim. Tüm saydıklarının yanında Annen ile ilgilenmen çok daha iyi. Süreci tamamla istediğin her şey sana gelir.