Merhabalar dostlar 20 yaşındayım. Aileme bakmakla yükümlüyüm -300.000₺ kredi borcum var. Önümde 6 aylık askerlik bekliyor. Bugün çalışmazsam yarın açım o yüzden üniye gidemedim. Sosyal bi hayatım yok işten spora spordan eve. Bi kıza aşık oldum oda başkasına her şey iyiymiş gibi aşk acısı çekiyorum Kafayı yememek için ara sıra şehir dışına atıyorum kendimi. Büyük bir gelecek kaygısı. İnsanlardan uzaklaşma hisizleşme vs vs sizde durumlar nedir.