Askerdeyken Onur diye badim vardı. Hocam aynen senin gibi haksızlığa gelemezdi. Hemen kavgaya girişirdi. Çoğu kişi ondan korkardı.
Ama askerlik bitince kankalığımız bitti. Hatta bir kaç kere borç istedi, sonuncusu hariç diğerlerini ödedi.
Ödemediği borcu herhalde içime doğdu göndermek istemedim, bahane uydurdum.
Ne yapıyorsun çalıştığın parayı diye birde hesap sordu. Dolar da bile param olduğunu biliyordu.
Neyse bozdurup gönderdim, dolar olarak yollamadın değil mi dedi. 350 TL bir şeydi sanırım. Halen ödeyecek. O gün bugündür de ne arar ne sorar. İşi bitti nasıl olsa.
Demek ki ezilenin değil kendi hakkını savunurmuş arkadaş.

Ayrıca boş ver hocam kıymete geçmezsin. Bir de savunduğun kişi sana köstek olur sana ne diye