Belirtilen saat içerisinde orada olmaz iseniz ve seferi gerçekleştirmezseniz boş koltukların satışını yapabilirler. Bu sadece otobüs biletleri için geçerli değil aktarmalı uçak biletleri için de geçerlidir.
Hocam ben o koltukların parasını vermişim o otobüs oraya gidene kadar ben satın almışım o koltuğu. Koltukları iptal edip aynı koltuklar üzerinden tekrardan kazanç sağlıyorlar ama ben 1 kuruş bile geri alamıyorum. Koltuk boş gitse hiçbir itirazım yok ama aynı koltuktan tekrar kazanç sağlayıp bana 1 kuruş bile iade etmemeleri etik değil.