Herkese iyi forumlar.
Tatil için 5 kişilik otobüs bileti aldım ancak geceleri karıştırdığım için 1gün öncesine bilet almışım. Gece muavin geliyor musunuz diye aradığında farkettim durumu ve biletler haliyle yandı.
Şimdi şöyle bir şey var. Ben bu biletin parasını ödedim ve otobüs o noktaya gidene kadar 5 adet koltuk bize ait. Ancak otobüs için tekrar koltuk aradığımda, koltukların boş olarak gösterildiğini ve güzergah üzerinde başka kişilere tekrar satış yapıldığını tespit ettim. Bana ait olan koltuklar tekrar başkalarına satılabiliyorsa ben neden bu paranın 1 kuruşunu bile geri alamıyorum.
Bu olayla ilgili nasıl bir hukuki yol izleyebilirim ? Nereye başvurmam gerek ?