Başımızın tatlı belaları. Şu an özellikle ilgilendiğim bir müşterimin başında da aynı sorun var. Reklamlarda normal olarak asla açık artırmayı kimseye bırakmıyorum ama son 2 gündür inanılmaz bir saldırı yapıyorlar ve eşikli hesaplarla da reklam alanlarını kimseyle paylaşmıyorlar. Şu an sıkıntılı bir durumdayız. Ama bu adamlar gelip geçicidir baki olan parasını ödeyendir her zaman.
Üstadım ilgili firma 2 yıldır devam ediyor

Belki 20 domain aldı ve tıkla ara yapıyor. İki gündür de günde harcadığımı 4 saatte harcadım. Dediğiniz gibi piyasayı sömürüyorlar. Bir çaresini bulamadım gitti.