Başımızın tatlı belaları. Şu an özellikle ilgilendiğim bir müşterimin başında da aynı sorun var. Reklamlarda normal olarak asla açık artırmayı kimseye bırakmıyorum ama son 2 gündür inanılmaz bir saldırı yapıyorlar ve eşikli hesaplarla da reklam alanlarını kimseyle paylaşmıyorlar. Şu an sıkıntılı bir durumdayız. Ama bu adamlar gelip geçicidir baki olan parasını ödeyendir her zaman.