UmutYanardag34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fanatiklikten değil de makale sektörü biteceğinden dolayı yapıyorlar. Forumda baya ünlü birilerine makale yazdırıyordum. Gelen makaleler birgün yarısı türkçe geldi kontrol bile etmemişler panelden bi indirdim böyle. Ben İstanbul hakkında yazı istiyorum bana İstanbul a kıyısı olmayan yerleri yazmışlar sonra bırakıp chatgptye girdim. Daha iyi yazıyor gerçekten.
Yani verilen paraya değmiyor diyorsun.