Banada surekli denk gelir. Ben su yontemi izliyorum. Sol seridi gereksiz isgal eden aracin onune gecip hizimi dusuruyorum. Bir sure anlamiyor ne oldugunu sonra sag seride geciyor beni gecmek icin o sirada hizimi yeniden arttirip yoluma devam ediyorum. Evet ugrastirici ama trafik kulturunu insanlarimiza ogretebilmek icin fedakarlik sart. Ne yapalim.