Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borç yokta 1 milyonu çöpe attık yerine koymaya çalışıyoruz
Geçmiş olsun 2 milyon da benden gelsin
Sıkma canını boğada çıkarırız.