Bir keresinde şöyle bir olay olmuştu.
"Kargonuzu kaybettik" Notu düşülmüştü. Muhtemelen sizin kargonunda başına bu şekilde bir şey gelmiş olabilir.
Keşke o şekilde bir cevap verseler veya yazsa da aracı firmadan iademi alsam bende. Hiç bir şekilde cevap yok.