Zorla alma gibi bir durum olmuyor gbt'de tutanak tutuyorlar 15 gün içerisinde şubeye gideceğine dair imza atıyorsun bırakıyorlar. O 15 gün içerisinde yeni tutanak yemiyorsun, 15 gün geçtikten sonra aynı terane. Çok uzun yıllar yoklama kaçağı gezdim çok tutanak yedim sistem bu. Mahkeme açıldı, vergi cezası görünüyor e devlette. 2-3 mahkeme açıldı sanırım pek kurcalamadım hagb aldım bir tanesinden. Yoklama kaçağı eskiden bedelli yapamıyordu ona af getirdiler kaçtığın her yıl için belirli para cezası + bedelli parasıyla beraber yaptım geldim. Vergi borcu falan silinmiyor yalnız o ceza kalıyor. GBT konusunda dikkatli olup tek tutanak yemeden mahkeme-ceza cart curt uğraşmadan gitmeyen de var işin aslı tutanak yememek midir bilmiyorum.