WebutusDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne zamana verdiler sizin celp dönemini?
Ben hala 12 gün tecilliyim hocam kaçak değilim ancak etrafımdakiler kasıma verirler diyorlar