1- En yakin kasim celbinde askere gidersin
2-Yoklama kacaklari bedelliden yararlanamiyor gecen sene af cikmisti o kapsamda sadece basvuru yapilabildi.
3-Mezuniyet sonrasi 2 yil tecil hakkin var fakat basvuru yapsan da yapmasan da 2. Yil dolunca tecil hakkin kalmiyor.
4-Gbtye girmesen de askerlik subesine gittigine kendi istegi ile gelen sifatiyla cezalandirilacaksin ve gitmedigin sure boyunca hergun icin ceza odeyeceksin.Zorla goturme diye de birsey yok.Fakat daha beter ediyorlar basima geldigi icin biliyorum.