Merhabalar.
E-DEVLET tarafından mesaj geldi yoklama kaçağı olarak görünüyorsunuz diye buna istinaden bilgisi olan arkadaşlara, abilere sorum var.

1 - Askerlik şubesine gitsem, yoklama kaçağı ile ilgili işlem başlatsalar en yakın ne zaman askere giderim?

2 - Yoklama kaçağı gözükürken bedelli yapabilir miyim?

3 - 05-07-2020 tarihinde mezun olmuştum tecil hakkım olur mu? Kaç defa tecil hakkımız vardır ( Önlisans okudum )

4 - Askerlik şubesine gitmesem, gbt girmediğim sürece zorla askere alabilirler mi?

Not ; Kalkıp vatan borcudur gibi imalarda bulunmayın. Gençliğin verdiği rehavet ile bir dünya borcum var bunlara ödemeden şuradan şuraya gidemem.