Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar.
E-DEVLET tarafından mesaj geldi yoklama kaçağı olarak görünüyorsunuz diye buna istinaden bilgisi olan arkadaşlara, abilere sorum var.
1 - Askerlik şubesine gitsem, yoklama kaçağı ile ilgili işlem başlatsalar en yakın ne zaman askere giderim?
2 - Yoklama kaçağı gözükürken bedelli yapabilir miyim?
3 - 05-07-2020 tarihinde mezun olmuştum tecil hakkım olur mu? Kaç defa tecil hakkımız vardır ( Önlisans okudum )
4 - Askerlik şubesine gitmesem, gbt girmediğim sürece zorla askere alabilirler mi?
Not ; Kalkıp vatan borcudur gibi imalarda bulunmayın. Gençliğin verdiği rehavet ile bir dünya borcum var bunlara ödemeden şuradan şuraya gidemem.