bariscelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben söylenti diye bir şey demek istemedim . Ev sahipleri yasaya uymuyor diye belirmek istedim.
Benimki uyuyor. Ben de kiracıma %25 yaptım.