Merhabalar,
Ortalama 6 yıldır Antalya'da kirada oturuyoruz. Ev sahibi yıl başında 1.000TL olan kirayı 2.000TL %100 zam yaptı fakat normal olarak karşıladığımızdan dolayı bu konuda bir şey söyleyemedik.
Şuanda güncel kira 2.000TL, ev sahibi yıl başından başına kiraya zam yaparken şimdi 6. ayda tekrar zam yapacağını ve maximum 4.000TL yapabileceğini söyledi.
Değerli hocalarım, ilk girdiğimiz zaman yapılan bir kontrat var ve bu kontratta bitiş tarihi yer almıyor. Öncelikle bu kontrat hala geçerlimidir? Bu konuda ne yapabiliriz?
Ayrıca ödemeyi elden yapıyoruz herhangi bir IBAN ile gönderim söz konusu değil. Bu konuda sizin düşüncelerinizi ve yorumlarınızı merak ediyorum yardımcı olursanız mutlu olurum.