nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Bizim bir kiracı var. 3 4 aydır evden çıkmıyor, kira da vermiyor. Sözleşmesi 15 mayıs da doldu. Dolmadan önce 2 defa ihtarname çektik. Fakat hâlâ bir dönüş yok. Bir avukat önerdi bir arkadaş. Dava açmak için 10 bin lira istiyor. Bu ücret normal mi? Fazla mı? Sizce ne yapmalıyız?
Mahkemede davayı kazanıldığında davayı kaybeden taraf mahkeme masraflarını ve avukatlık ücretinide ödüyor davayı kazanabileceğinizi düşünüyorsanız ödediğiniz ücreti geri alabilirsiniz diye biliyorum