diyar_erdem0147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
calismiyorum ve sigorta yok ama ne borcu ya bu borcu ödemem gerek varmı yok mu
önceki cevapları okumadım hocam ama 25 yaşını geçerken ailenden ayrılıyorsun ve zorunlu genel sağlık sigortasına bağlanıyorsun bu aylık asgari ücrete göre değişiyor ara ara af gelebiliyor bazen ana borca bazen faize garantisi yok sanırım değişmediyse son ödediğin aydan itibaren 3 ay daha borcu muayene oluyorsun fakat atıyorum alçı yapılacak yapılamıyor veya ücretli gözüküyorsun sistemde veya yatırman gerekiyor hocam tavsiye ederim düzenli ödemeni bi lazım olacağı tutar vaktinden sağlığından gider.

Not: Hane geliri gerçekten düşükse veya düşük olan bir yere ikamet alabilirsen orda 1hafta 10 gün kalıp sosyal destek vakfı mıydı neydi oraya gelir testine başvurup yeşil karta geçmeyi denyebilirsin .