Kendi adıma bir gerçekten önemli bir sebebe ihtiyacım olduğunu gördüm. Uzun yıllardır akşam 23:00 da yatıp sabah namazıyla kalkıyorum sayılır. Sonra da işe başlıyorum ve çok verimli geçiyor gün benim için. Namaz'dan güzel sebep de yok