Yav ne garip insanlarsınız adam kapıma gelsin dememiş, bu adamların ücretsiz sunduğu şeyi biz niye sunamıyoruz , ne eksiğimiz var demiş adamı Allahsız ilan ettiniz.

Arkadaşın evinde vardır kuranı kerim,buradan niye cihada kalkışıyorsunuz , okumak istedim ulaşamadım demiyor adam zaten , aradı farkı soruyor neden diyor,
siz yine de ötekleştiriyorsunuz
hAY ALLAH razı olsun yine anlayan çıkıyor.