1 senedir giga kullanıyorum. Toplamda 2 kere teknik desteğe yazdım uygulamadan ve sıkıntısız kullanıyorum. Tüm operatörleri kullanmış biri olarak gigafiber i tek geçerim.
Bu arada en son 480 ₺ kadar diğer operatör cayma bedelini karşılıyordu en son.