Her insanda az da olsa sebepsiz huzursuzluk oluyor sanırım.
İnsanoğlunu sürekli bir şeyler yapmaya zorlayan evrimsel bir itici güç olduğunu düşünüyorum.
Bu his bazen kontrolden çıktığında doktora uğrayıp ayar çektirmekte fayda var.
Teşekkür ederim. Zor da olsa psikiyatri ve dahileyeden randevu aldım.