Emircim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tekrardan rahatsız ediyorum değerli hocam, bende konu dışı kısmı yok, tam olarak hangi tarafda oluyor? galiba bana izin vermiyorlar konu açmaya
Konu Dışı: Olabilir.

Konu İçi: Bu içerik hakkında ne düşünüyorsunuz?