merhabalar, konuyla alakası yok kusura bakmayında, siz r10 bu gibi konuları nasıl açıyorsunuz? 2 gündür bakıyorum her yere bir türlü bulamadım arkadaş, r10 yazdım dönüş sağlanmadı, birisi bana yardımcı olabilirmi?
Konu Dışı: Kategori seçip "Konu Aç" diyoruz. Sonra derdimizi anlatıyoruz. Konu açmadan önce bazı kurallar olabilir. Onlar konu açarken görüyorsunuz. Onu okuduktan sonra konuyu o şekilde doldurarak konuyu açıyoruz.