Hocam bu sabah ofiste bir ablam ile aynı durumu konuştuk, mükemmeliyatcilik her zaman hatta çoğu zaman kazandırmıyor, aksine sizden götürüyor. Hele bir etrafınızda bunu fark edip olur olmaz her şeyi size musallat ediyorsa geömiş olsun. Şahsen ben artık saldım, bıktım çünkü. Ama sanırım şöyle bir durumda var aslında bu durum insanın huyu gibi birazda; çünkü ne iş yapmaya kalksam dibine inmek gerekiyor gibi hissediyorum, yada var olandan daha iyisini yapar gibi düşünüyorum... Belkide hastalık, bilmiyorum. Allah kolaylık versin