Bence bu kadar detaylı bakmak sizi fazlasıyla yorar bence profesyonellik değil. Bu arada cümleniz aşırı hoşuma gitti bu cümleyi bana kattığınız için teşekkür ederim
“Başkalarına gaz pedalı olurken kendime fren oluyorum maalesef.”