GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yaz aylarımı değerlendirmek için tarlada çalışırken dedem hep derdi “Big brothers watching you” diye. Aradan 20 sene geçti. Haklıymış…
Büyük Birader : George Orwell - 1984 kitabını aklıma getirdi. Mutlaka ama mutlaka okuyun

Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@R10; açıklama yapın.

( @CGLR; , @gnaremoob; hatırlar mısınız efsaneyi? Hatırlatalım mı?)

https://www.r10.net/maxigeyik/205791...ayetciyim.html
O değil de, zaman nasıl da hızlı ilerlemiş sanki. Kendim Kenan Işık gibi hissettim. Gözümü bir açtım, 2023'teyim.