Selamlar, kendiniz için hangi takviyeleri kullanıyorsunuz?
Hızlıca bir ek not geçeyim:
Bu konu sohbet amaçlı açılmıştır, herkesin kendi ihtiyacı kendisine göre seçilmiştir bu sebepten ötürü bir başkasının kullandığı ürünleri eğer ihtiyacınız yoksa, doktor onayı almadan kullanmayın.
Ben şu anda klasik multi vitamin, balık yağı ikilisini kullanıyorum.
Harici olarak odağımın azaldığını düşündüğüm akşam saatlerinde birkaç saat daha verimli devam edebilmek adına Gamer Hack kullanıyorum.
Spor sonrası 1-1.5 saat boyunca protein alma imkanım olmadığı için protein tozu ve yağ yakımını hızlandırmak için L-carnitine kullanıyorum.
Siz hangi takviyeyi ne için kullanıyorsunuz?
Değişik takviyeler deneyen, kullanan var mı aramızda?