Merhaba herkese iyi geceler dilerim.
Sizlere bir sorunumu paylaşmak istiyorum. Bu sorunu yaşayanlar veya öneri sunmak isteyenler lütfen yardım etsin..

Ben 24 saat çalışan (nöbet) bi memurum.

Saat şu an 00.28 ben uyumak için saat 7 de yatağa girdim hâlâ uyuyamadım...
Ve biliyorum sabaha kadar uyuyamayacağım. Çünkü ilk olmuyor çoğu zaman uyuyamiyorum ve sabaha kadar gözüm kapalı ama uyku 0.

Buna bir çözüm bilen yok mu Allah peygamber aşkına çalıştığım gün kendimi boğasim geliyor uykusuzluktan. Uyucam diye şartliyorum belki de sebebi o.. lütfen yaşayan bilen bi öneri.

8 5 çalışsam bu kadar önemsemicem..