Ralt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığımız hesaplama içerisinde yer alan 2/3 oranı devletin ayakta iş görmezlik raporu için belirlediği bir oran. Arada olan kesinti tutarı bu orandan kaynaklı oluyor. Küçük ölçekli firmalar bu arada kalan tutarı ödemeyi tercih edebiliyor. Fakat bunun için bir zorunlulukları olmadığını belirtmek lazım. Yani kesinti tamamen SGK tarafından.
Teşekkür ederim bilginiz için sağolun