Merhabalar
Asgari ücret çalışan bir arkadaş 10 günlük doktordan ayakta iş göremezlik raporu aldi. Devlet 1770tl is veren 5650tl aylık ücret yatırdı. 8500tl asgari ücret alan kişiden 1000tl ye yakin ücret kesinti olmuş. Internette farklı bilgiler var. Bu konuda bilgisi olan arkadaş lara danışmak istiyorum.

Teşekkürler