Hocam sizin başınızdan kötü bir tecrübe geçmiş sanırım bu dediğiniz kartlar hep amd eski tabanlı kartlar. Çevremde hep nvidia kullanan arkadaşlar var ve böyle sorunlar yaşamadılar. Tabii ki kimseye yatırım tavsiyesi yapmıyoruz. Arkadaş elektriğim bedava diyor ve madencilik hakkında bilgi soruyor. Ben de fikrimi belirttim zaten örnektede yeni nesil nvidia ekran kartlarından bahsetmiş. Yazdığı para biriminden de ingilterede kaldığını düşünüyorum. Yani uygun fiyata ekran kartı alıp böyle bir şeyler yapabilir. Zaten ekran kartı fiyatlarını ve kazançlarını hesaplayınca kendisinin vereceği bir karar olacak.