yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bulunduğum projede elimde 60 tane modlu 8GB'lik kart var(12GB ve AMD kartlar da var ayrıyeten), makale okumaktan çok deneyimim var donanım ve hardware olarak da; elektrik soğutma ve bakım masrafları zaten az olan kar oranını bitiriyor.
Farklı algoritmalar olsa da şu an kar ettirmiyor.
Lütfen bilmediğiniz durumlar hakkında ön yargılı yorum yapmayın hocam.
Hocam elinizde eski eth performans kartları varsa şu an için gpu gücü kazançlardan kar edememeniz normal. Benim tepkim ve yorumum bu kartların performanslarının düştüğü, kullanılamaz hale geldiğini iddaa etmeniz oldu. Arkadaşlarımın 4 ayrı depoda yaklaşık 4000 bin üzerinde ekran kartından oluşan sistemi var. Düzenli bakımları yapılıyor 5 senelik kartları bile sorunsuz süper şekilde çalışıyor. Bazı marka modellerde fan sorunları olabiliyor 200-300 tl ye değişiyor ayrıca düzenli pad değişimleri ve macun değişimleri yapılıyor. Hani bilemiyorum nasıl kartlarınız var ve nasıl bakım yapıyorsunuz ki kartların verimsizleştiğini söylüyorsunuz onu algılayamıyorum.