yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte, yatırımın geri dönüşü(ROI) yavaş olunca çok da mantıklı gelmiyor çünkü ekran kartı miningden çıkınca verimi düşmüş eskimiş hatta kullanılmaz hale gelmiş de olabilir.
Dediğim gibi ASIC'ler mantıklı ama yüksek yatırım ister, sınırsız KW dense birçok mining havuzu kurulur o eve(firma yurtiçi mi yurt dışı mı ve kaç KW elektriğe anlaşmanız hocam)
Bunu söylediğinizde sözleşmeyi tekrar baştan sona okudum. Yüz yüze bilgilendirmede söylediklerinin dışında herhangi bir limit görünmüyor hocam. Yani sınırsız elektrik tüketimi hakkına sahibim. Adamlar biliyor fakir olduğumuzu mining yapsak bile en fazla 3-5 kart alabileceğiz