Eylül ve kasım aylarında biri turkcell pasaj diğeri hepsiburada olmak üzere hp 280m kablosuz mouse aldım. Turkcell'den aldığım mouse da herhangi bir problem yokken hepsiburadadan aldığım mouse da orta tekerliği arızalandı, sol tıklamada da problem yaşıyorum. Garantisi olduğunu biliyorum. Bunu nereye götürebilirim. Herhangi bir hp servisine gitsem yardımcı olurlar mı?