elbistanlıyım ben de,mersine taşınmak zorunda kaldım.geçen hafta elbistandan birbiri ile alakasız 3-4 farklı kişiden duydugum bişey beni oldukca rahatsız etti.zaten berbat bi ortamda kalıyorlardı çadırlarda,bizzat gidip gördüm kısa bi süre önce gidip tanıdıkları ziyaret ettik.ve geçen hafta o çadırlarıda kısım kısım boşaltmaya başlamışlar.gidin kendinize artık kalacak yer bulun diye insanları çadırlardan çıkarıyorlar yani yavaş yavaş.adım gibi eminim ki hemen hemen tüm deprem bölgelerinde aşagı yukarı aynı sorunlar en baştaki gibi devam ediyor hatda bagzıları dahada kötüdür.başta kıyafet,yiyecek filan bi anda yıgıldı mesela elbistana ve biz getirdik onlar sokaga attı filan tarzı bisürü video gördüm.gerçegi ise,yardımlar zamanında gelmedigi için insanlar şehirden kaçtı ve gelen yardımlar şehirdeki insanlardan fazlaydı.geç gelen adalet,adalet degil sözündeki gibi oldu yani.sonrasında ise zamanla yardımlar azaldı,önemini çabucak yitirdi.şuan o bölgelerde aynı sorunlar dedigim gibi 3 aşagı 5 yukarı devam ediyor ama sanki komple bu konu kapanmış gibi bi ortam var nedense.belkide şuan,baştakinden daha çok yardım gerekiyor çünkü yardımlar kesildi...