wp den yazarsanız ileteyim.
haklısınız fakat küçüklüğümden beri günde 6 saatten fazla uyuyabilen bir insan değilim, hadi olsun 7 saat. ki ders olarak 80 tyt 50 ayt yapan biriyim. yani ders anlamında da normal veya üstü olduğum söylenebilir.
yapmış olduğum programda 15 dakikalık yemek molası, 5 dakikalık ihtiyaç molası vs. dahil.
sabah 05.30 da başlayıp akşam 23 de bırakıyorum. buna yemek, ihtiyaç molası, kahvaltı vs dahil.
yapma ya, öyle miymis xD
ileride ' genç yaşta okusammı tic mi yapsam ' diye konu açmam hiç değilse.
Bir şey sormak istiyorum neden bu kadar toxic davranıyorsunuz?