royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapma ya, öyle miymis xD
ileride ' genç yaşta okusammı tic mi yapsam ' diye konu açmam hiç değilse.
niye ezdinki simdi kötü bir sey mi dedik, üzdün.