2008 de aldığın maaş 250-300tl di. ev kirası zaten bu civardaydı. sonradan 400-500-600-700 diye yükselmeye başladı.

25-30 bin liraya 2+1 ev satıyorlardı. 40 bin tl ye 3+1 ler vardı. arsa dönüm fiyatları 100tl falandı sanırım.

mesela antalya lara da önceden müstakil evler vardı hep köy yeri gibiydi ve o dönem oradan kimse ev beğenmiyordu uzak vs. diye şimdi ise orası turistlerin ve zenginlerin yaşam alanı haline geldi.
8-14 bin liraya müstakil ev satıyorlardı... heeeey heey

1$ 1TL olduğu günlerde herhalde 2003-2004 falandı yatırım fırsatı değerlendirebilenler şuan zenginler.

resetleme dedikleri şeyi gerçekleştiriyorlar günümüzdeki enflasyon sebebi bu. dünyada bütün piyasa dengelenecek eşitlenecek.
eğer türkiye projelerinde hızlı bir gelişme sağlayamazsa sonumuz hayır olsun. dolar 50-100tl görürse o zaman bu yorumu da ah ne günlerdi diye alıntı yapmazlar umarım. 1$: 19,42 1$T: 20,61