Konuyu dün de açmıştım ama sanırım saatinden dolayı pek fazla kişiye ulaşmadı.
selamlar
Kahramanmaraş Pazarcık'lı, Adıyaman Gölbaşı'nda büyüyen birisi olarak malum felaketi çok derinden yaşayanlardan birsiyim, ben uzaklarda olsam da kardeşlerim dahil canımdan öte canlar oradaydı çünkü. Elimden geldiğince bu depremi unutturmamak, farklı şekillerde destek olma gayretinde olacağım. Çünkü depremzedelerimiz, hala depremzededir. Bunu asla unutmayınız. Mağduriyetler, yaralar bir kaç ayda sarılacak cinsten değildir!
Deprem bölgesinden foruma katılmış girişimci ögrenci arkadaşların yorum olarak satış yaptığı konu linklerini bırakmalarını istiyorum. Şartlar :- r10 'da iş ilanı olması
- ilanında sabit fiyatlarla sattığı bir ürün / hizmet olması
aklımda bir çekiliş organizsayonu var, o organizasyonda potansiyel müşteriler ile buluştırmak istiyorum sizleri. konuyu görüp, genç arkadaşlara 3-5 ben de destek olurum diyenler de yine yorum atabilir, iletişime geçeceğim kendileri ile. İlk destekçimiz @
GZR olacak.
Konudan haberdar olmayabilir, o nedenle
bildiğiniz deprem bölgesindeki ögrenci forumdaşlarımızı da etiketlerseniz sevinirim
Konuyla alakanız yoksa bile
desteklemek adına uplamak için bir yorumunuzu beklerim
Bu vesile ile, Tüm milletimizin tekrar başı sağolsun, kayıplarımzıdan ötürü r10 camiasınında başı sağolsun!
@Mrnngc;
@ilaydabulanik;
@BraveMert;
@kayacreative;
@Sunucum724;
@MRSL;
@wyrus27; değerli eşi
@anilalps; amcası ve kuzeni
@shentaweb; teyzesi ve kuzenleri
ve daha bilemediğimiz, aramızda, bu forumda hayalleri, girişimleri, belki fani kaygıları ve kavgaları olan pek çoğu
ve bunlar gibi memleketimizde onbinlercesi.