Hayırlı olsun hocam bende bugün sadece kurumsal aldım
Hayırlı olsun size de hocam
Hayırlı olsun, paramız olsa bizde alsak
Çekilişten çıkan silver vardı,bir işe yaramayacak devredebilirim
Sonunda premium üyelik görebildik profilinde, hayırlı olsun. Turuncu tikde yakışır sana.
Sağ ol kardeşim,onu da alırız