Herx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa açıyor isen yaşın uygunsa eğer "Genç Girişimci" kapsamında bir yıl boyunca Bağ-Kur ödemesi yapmazsın. Onun dışında maalesef zorunlu yatırmadığınız zaman birikiyor.
Hocam genç değilim. SSK lı çalışanım yukarıdaki arkadaşımız ssk varsa bağkur yatırmazsın diyor siz yatırırsın diyorsunuz hangisi doğru :/