Selamlar, Rahmetli dayımdan kalan hisseli bir dairemiz var bu daire toplamda 16 Pay olarak intikalde verildi.
8 Pay Dayımın eşi
4 Pay Teyzem

1 Pay Ben
1 Pay Kardeşim
1 Pay ikinci kardeşim
1 Pay Babamın

Şimdi sorum şudur 8 pay olan dayımın eşi payını satmak istiyor bizde bu payı Teyzem ve bizim aile olarak ortak almak istioruz. 8 Payın yarısını teyzem geri kalan 4 payıda ailemiz içinde her birimize 1 pay olarak.

Daha önce bu şekilde işlem yapmış kişiler yorum yaparsa sevinirim Belge olarak ne gerekiyor ? Harc ücreti ne kadar çıkar 200.000TL ile aramızda anlaştık

Satış için direkt olarak tapu dairesine gidilip mi yapılır yoksa Webtapudan Dayımın Eşi Satış başlatıp alıcıya bizlerimi eklemeli ?