volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o nasıl mesaj hemen uzaklaşmasi lazım kızın, biraz samimi ve düşünceli davranacak şekilde yazmanız gerekirdi. Ben şahsen ne diyor bu ya derim 😁😁😁😁
yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maxi Geyik olmasını bekliyordum bu mesajın fazla mı abartmışsın sanki hocam 😅
Recep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad affbuyurun da bu ne biçim yazı edebiyat sınavından geçmeye mi çalıştınız
Daha samimi olabilirdi bence, ve ayrıetten muhtemelen instagramı aktif kullanmıyordur.
VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamane kızları için çok antipatik bir mesaj olmuş☺️ pek şansınız kalmamış gibi. Kıza kurtuluş savaşı gazisi dedesinden mesaj almış hissi uyandırmışsınız.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence sen değil de senin dedenin ona yürüdüğünü düşünüyordur. seni bilmem ama ben utandım.
Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk baktığım şey maxigeyik olmasıydı ama değilmiş. Hocam bu mesaj olur mu hiç.
Moonyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birisi bana bu tarz mesaj atsa direkt engellerim
Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıl 1900 At arabasından inen kırmızı eldivenli hanım efendiye yazarken ben
Astra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu mesaja cevap alamayan kişi whatsapp'tan yazmaz. Mektup yollar.

https://www.youtube.com/watch?v=5yaw...0gZ8O8Y2VuZGlt